niedziela, 2 kwietnia 2017

Fanpage fb i blog rozdzielają się :)


Kiedy w 2014 roku zakładałam fanpage "Odchudzanie Motywacja inspiracja" na facebooku, byłam pełna pasji i radości, chciałam dzielić się ze światem swoimi myślami i uśmiechem. Miałam też dużo wolnego czasu :) Później powstał blog, dzięki któremu mogłam Wam powiedzieć i pokazać jeszcze więcej. Mijały lata. Mój uśmiech, pasje i życzliwość zostały. Niestety ubyło czasu ;)

Fanpage od dawna był nieaktywny. Kilka razy ktoś chciał go przejąć, ale nigdy się na to nie zdecydowałam, bo nie chciałam, żeby moja kochana strona stała się tubą reklamową jakiejś firmy sprzedającej cudowne pigułki ;)  Aż odezwała się do mnie Karolina, której przyświecają motywy podobne do moich sprzed kilku lat. Chce prowadzić stronę z pasją, życzliwością i oddaniem. Chce, żeby OMI na facebooku znowu motywowało i rozpogadzało Wam dzień. Dlatego tym razem nie miałam oporów. Od kwietnia fanpage na facebooku będzie prowadzony przez nią, a ten blog - zostanie moją kolebką.
Trzymajcie kciuki za Karolinę :)


12 komentarzy:

  1. fanpage był i jest super! Mam nadzieje, że tak pozostanie :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, ze cos robicie :) Zmiany w życiu są ważne i bardzo potrzebne :)
    Na poprawę humoru dla wszystkich uprawiających sport/ odchudzających się daje info o darmowym BCAA: http://fitrabaty.com.pl/bcaa-drink-za-darmo-w-centrum-odzywek/
    Ja już skorzystałam, więc przekazuje dalej żeby jak najwięcej osób skorzystało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam Wam też bardzo ciekawy link, na który moim zdaniem powinniście zwrócić uwagę https://16motywatorow.pl/
    Warto tak naprawdę jest szukac motywacji w każdym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchajcie tu jest unikalny produkt, który skutecznie wspomaga odchudzanie

    http://nplink.net/oCjxWFB4

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam zacząć się odchudzać i dziękuję za inspirację. Zastanawiam się nad zastosowaniem spalaczy tłuszczu. Boję się, że jeżeli efekty będą powolne, to stracę motywację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdania, że każdy w sobie ma wewnętrzną siłę, która mobilizuje do działania - trzeba ją tylko znaleźć w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. moja wewnętrzna siłą każe mi jesć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że Ty nadal będziesz wrzucać tutaj tak wartościowe wpisy i motywacje do odchudzania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieważne gdzie, ważne żebyś dalej wrzucała dla nas treści :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy spożywacie też wodę alkaiczną przykładowo https://ideau.pl ? Tak pytam, ponieważ ostatnio czytałam wiele pozytywnych opinii na jej temat. Ponoć korzystnie wpływa na metabolizm, odkwasza organizm, dotlenia krew. Brzmi wszystko naprawdę nieźle...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...